Školka Praha 2

Praktické informace

  • akreditovaná mateřská škola pro děti od 2 do 7 let
  • otevírací doba od pondělí do pátku 7:30 až 18:00
  • kvalifikovaný tým pedagogů
  • vlastní vzdělávací program Barevný svět
  • výpravy do lesa a za poznáním
  • podpora a rozvoj silných stránek dětí
  • angličtina běžnou součástí denních aktivit
  • rozšířená nabídka hudebních, výtvarných a pohybových činností
  • podpora přirozeného nadšení, zvídavosti a radosti z poznávání
  • kroužky:  Tvořivý, Pohybový, Flétnička, Angličtina s rodilým mluvčím
Eda čte jesle a školka EduArt

Prostory

Školka sídlí v nově zrekonstruované budově na pražských Vinohradech. Pro děti jsme připravili prostředí, které je bohaté na podněty a současně jimi není zahlceno. Vycházíme totiž z myšlenky, že bohatství prostoru nesouvisí s kvantitou, ale s kvalitou. Funkční prostor je důvtipně členěn do pěti zón, konkrétně interaktivní, volno-činnostní, pohybové, jídelní a odpočinkové. Aby se u nás dětem líbilo ještě více, vnesli jsme do školky i kus přírody v podobě přírodních materiálů a květin.

Školka je též vybavena pomůckami, které rozvíjejí rozumové a pohybové dovednosti dětí. Veškeré hračky jsou ze dřeva či certifikovaných plastů a využíváme též pomůcky Montessori, které vzbuzují dětskou zvídavost.

Ceník

Ceny jsou uvedeny za měsíc bez stravného

Ceník platný od září 2024

Docházka
Půldenní do 13:00 h
Standard do 15:30 h
Komplet do 17:30 h
5 dní/týden
14 000 Kč
16 000 Kč
18 000 Kč
4 dny/týden
12 500 Kč
14 500 Kč
16 500 Kč
3 dny/týden
11 000 Kč
13 000 Kč
15 000 Kč

Stravné

Celodenní stravné 135 Kč/den
Půldenní stravné 115 Kč/den

Lidé

Veronika Maukšová

Veronika

zástupkyně ředitelky

Od mládí jsem v obrysech věděla, co chci v životě dělat. Pedagogiku jsem proto začala studovat už na střední škole a později ve studiu pokračovala i na škole vysoké. Mám zkušenosti se vzděláváním dětí napříč věkovými kategoriemi, nakonec jsem se ale rozhodla působit tam, kde to všechno začíná. Nedokážu si totiž představit více naplňující povolání, než učit malé děti hodnotám a přirozenou cestou jim ukázat, že jsou spolutvůrci tohoto světa. V tomto duchu vychovávám i svou dvouletou dceru, která je mi inspirací a světlem.

PH4B9695

Petra

učitelka

Jsem maminkou malého rošťáka, který mě obohacuje a inspiruje každým dnem. Již během studia sociální práce na VOŠ a VŠ jsem byla v kontaktu s dětmi, zejména v rámci školní praxe. Dále jsem vedla taneční kroužky pro mládež, pracovala v dětské skupině a mateřském centru. Vystudovala jsem předškolní pedagogiku a snažím se vzdělávat prostřednictvím různých pedagogických kurzů. Jsem také logopedickou asistentkou. Mám ráda hlavně tanec, ale také hudbu a výtvarné činnosti, kterým se snažím věnovat i při práci s dětmi. Řídím se mottem Nejen my učíme děti, ale i děti učí nás.

Adela Hanusova

Adéla

učitelka

Vystudovala jsem střední školu pedagogickou, na kterou nyní navazuji studiem oboru speciální pedagogiky na vysoké škole. Dosavadní praktické zkušenosti jsem získávala jak v mateřských školách, či školní družině, tak v dětských domovech a denním stacionáři. Pracovala jsem nejen s dětmi intaktními, ale i s těmi, které vyžadují určitou formu podpory. Práci s dětmi vnímám jako oboustranné obohacování. Jsou pro mě zdrojem inspirace a obdivuji na nich jejich bezprostřednost. Miluji hudbu, zajímám se o psychologii, ráda čtu knihy a trávím čas v přírodě, nejlépe s pejskem po boku.

Rehakova Mili

Mili

učitelka

První praxi ve školce jsem absolvovala už při studiích sociální práce na vyšší odborné škole. Rovněž jsem pracovala jako chůva v rodinách a dětských koutcích. Ráda se průběžně vzdělávám, a tak jsem si rozšířila vzdělání o obor předškolní a mimoškolní pedagogiky. Péče o děti mě provází celým životem, baví mě a těší, ať už se věnuji svým dvěma dítkám, nebo úžasnému kolektivu v naší školce.

21

Veronika

učitelka

Vyrůstala jsem na Moravě a vystudovala předškolní a mimoškolní pedagogiku. Již odmala jsem v úzkém kontaktu s hudbou, tancem a divadlem. Umění mi pomohlo zjistit, kdo jsem a co si v životě přeji. Při práci s dětmi jsem si uvědomila, jak důležitá v dětství je právě možnost seberealizace a sebevyjádření skrze tvůrčí činnost. Vím také, že jako já jsem pro děti učitelkou i ony mě lecčemus naučí. Mým cílem ve výuce je navzájem se s dětmi inspirovat a pracovat tak společně na budování svého “já”. Ve volném čase koncertuji s kvartetem, kde působím jako zpěvačka. Hraji na klavír, flétnu a kytaru. Ráda se pouštím do nových věcí, které mě dokáží vytáhnout z komfortní zóny.

PH4B9823

Victoria

rodilá mluvčí

Jmenuji se Victoria a jsem z Velké Británie. Žiji v Praze téměř 8 let a mnoho z těchto let jsem strávila prací s dětmi všech věkových kategorií při výuce angličtiny a umění. Své první zkušenosti s dětmi jsem poprvé získala jako behaviorální terapeut pro autistické děti, což ve mně vyvolalo zájem o komunikaci s dětmi obecně. Ráda motivuji děti k vyjadřování pomocí umění, představivosti a her a povzbuzuji je, aby se zajímaly o přírodu a svět kolem nich.

WhatsApp Image 2023-09-10 at 20.58.24

Lenka

office manažerka

Jsem maminkou šestiletého chlapečka, kterému se snažím poskytnout zábavnou formu vzdělávání-poznáváním. Při studiu na vysoké škole jsem si přivydělávala jako dětská chůva. Svůj dosavadní profesní život jsem však věnovala marketingu a reklamě. Cítila jsem ale potřebu životní změny a osud mi do cesty přihrál školku EduArt. Prostředí školky a jesliček je pro mne velkou inspirací. Do budoucna bych ráda u práce s dětmi zůstala a podílela se na nových způsobech vzdělávacích aktivit. Volný čas aktuálně nejvíce trávím se svou rodinou venku, na kole či tenisovém kurtu.

Jitka Hadravová

Jitka

hospodyně

Jsem matkou již dospělé dcery, ale doba, kdy jako malá objevovala svět, byla nejkrásnější. A to je důvod, proč již sedmým rokem pracuji pro ty nejmenší a jsem mezi nimi šťastná. Ve volném čase čtu, pěstuji orchideje, v létě na chalupě bylinky a toulám se po lese.

WhatsApp Image 2023-11-15 at 14.06.51 (2)

Pavlína

Logopedka

O děti pečuji již šestým rokem, nejprve jsem začala hlídáním dětí, postupně vedením kroužků, následně jsem založila a vedla příměstský tábor s prvky logopedie a zážitkové pedagogiky. Velkou zkušeností je pro mě také učitelství v mateřské škole. Nyní studuji na Univerzitě Karlově obor Logopedie ve sdružení se Speciální pedagogikou, plánuji navazovat magisterským studiem a následnou atestací. Práci s dětmi vnímám jako poslání, jako něco, co mne ohromně naplňuje a obohacuje. Děti mi jsou v mnohém inspirací. Snažím se empaticky a na míru vytvořit dítěti logopedický program tak, aby ho co nejvíce bavil a postupně vnímalo pokroky, které je schopno dělat. Dám na svou intuici a oceněním je mi dětský úsměv po provedené aktivitě, či novém úspěchu. V logopedické prevenci dbám na zásadu minimální akce, krátkodobosti a nacítění se na bod pozornosti dítěte tak, aby byla daná cvičení efektivní a zábavná.

Teplá

Michaela

Školní psycholožka

Vystudovala jsem psychologii na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy a pracovala v soukromé školce. Dále mám zkušenosti z centra pro děti s postižením a autismem. Pracovala jsem také jako konzultantka na Lince bezpečí pro děti. Profesně jsem se etablovala jako školní psycholog a psychoterapeut pro dospělé a dorost. Zaměřuji se na spolupráci s učiteli, protože jsou to klíčoví lidé, kteří mají na děti velký vliv a jsou pro ně velkou oporou a vzorem.

Projekty