
RADKA WIRTHOVÁ
ředitelka
RADKA WIRTHOVÁ
ředitelka
Absolvovala jsem na Katedře primární pedagogiky Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy. Práce s dětmi mě těší už třináct let. Nejprve jsem se starala o děti v jeslích, učila na základní škole, později působila jako ředitelka ve škole mateřské a byla jsem u zrodu nových pedagogických projektů. Díky své praxi v oblasti vzdělávání vím, že jsem na správném místě a moje práce má smysl. Volný čas ráda trávím s rodinou a přáteli a cestuji. Ve školkách EduArt se každý den potkávám s báječnými lidmi, pro které je práce s dětmi posláním, stejně jako pro mě.

IDA SMÉKALOVÁ
manažerka
IDA SMÉKALOVÁ
manažerka
Vystudovala jsem Fakultu humanitních studií Karlovy Univerzity v oboru Občanský sektor. Řídila jsem projekty v oblasti vzdělávání, vedla soukromé jesličky a jsem atestovaná chůva. Nejdůležitější na mé práci je, že mi dává smysl. Její efekt mohu pozorovat ihned hlavně na radosti ze hry a z poznávání, kterou děti v našich školkách denně zažívají. Ve volném čase se ráda věnuji svým dvěma dětem, navštěvuji kulturní akce, čtu a chodím do přírody. EduArt vnímám jako svoje „třetí dítě“ o něž je třeba zodpovědně a vytrvale pečovat i neustále jej rozvíjet.

ESTER KAŠTÁNKOVÁ
učitelka
ESTER KAŠTÁNKOVÁ
učitelka
Práci s dětmi různých věkových kategorií se věnuji již 7 let. Vystudovala jsem předškolní a mimoškolní pedagogiku a učila jsem děti ve školkách i na základní škole. Mám zkušenosti s vedením zájmových aktivit jak v České republice, tak z Anglie. K dětem uplatňuji trpělivý, respektující přístup a vnímám trávení času s nimi jako vzájemně obohacující. Mým největším zájmem je hudba, zejména hra na klavír a flétnu.

MICHAL KŘÍSTEK
vedoucí učitel
MICHAL KŘÍSTEK
vedoucí učitel
Od dětství jsem se pohyboval v hudebním prostředí. Vystudoval jsem hudební gymnázium a Pražskou konzervatoř obor zpěv a působil jako operní sólista. Se synovým vstupem do lesní školky jsem měl možnost tam působit jako dobrovolník. Zjistil jsem, že jsem mnohem šťastnější u dětí, než v divadle. Doplnil jsem si vzdělání a působil též jako zástupce ředitelky. Vytvořil jsem celoroční vzdělávací systém etikety pro děti předškolního věku. Mojí vášní krom hudby jsou knihy zejména pak beletrie, filozofie, psychologie a politika.

KATEŘINA MLÁZOVSKÁ
učitelka
KATEŘINA MLÁZOVSKÁ
učitelka
Činnosti zaměřené na děti mě bavily již od dospívání, proto jsem se rozhodla studovat Pedagogickou fakultu UK. Při studiu jsem zajišťovala dětské programy na zámku Loučeň, pracovala jsem jako instruktorka dětských táborů, doučovala jsem děti jazyky nebo je hlídala. Na chvíli jsem se menším dětem vzdálila na základní školu, abych zjistila, že mi trochu chybí upřímnost, inspirativnost a kreativita, kterou u menších dětí tak zbožňuji. Jsem ráda, že mě mé cesty dovedly do úžasného EduArtu, kde mohu trávit dny naplněné radostí s těmi nejmenšími. Pokud mě některý den nepotkáte ve školce, narazíte na mě na univerzitě,na vycházce s pejskem, na běžeckém okruhu nebo při psaní mého food blogu.

ANNA ISSOVÁ
učitelka
ANNA ISSOVÁ
učitelka
Být paní učitelkou je to nejcennější a nejpřirozenější, co mě potkalo. Práce učitelky předškolních dětí totiž spojuje vše, co mi v životě přináší největší radost a co ho obohacuje o smysl na všech úrovních. Ze všeho nejraději se s dětmi směji, zpívám, hraji na hudební nástroje, čtu a v neposlední řadě jim naslouchám, diskutuji s nimi o všem, co mají na srdci a nechávám se inspirovat. Má práce je mi zároveň koníčkem, a že ji mohu současně vykonávat i studovat, považuji za další z jejich nesporných výhod. V budoucnu bych své studium předškolní a mimoškolní pedagogiky ráda obohatila o speciální pedagogiku.

VICTORIA BURTON
učitelka
VICTORIA BURTON
učitelka
Jmenuji se Victoria a jsem z Velké Británie. žiji v Praze téměř 8 let a mnoho z těchto let jsem strávila prací s dětmi všech věkových kategorií při výuce angličtiny a umění. Zkušenosti s dětmi jsem poprvé získala jako behaviorální terapeut pro autistické děti. Tato zkušenost ve mně vyvolala zájem o komunikaci s dětmi obecně. Ráda motivuji děti ke komunikaci pomocí umění, představivosti a hry a povzbuzují je, aby se zajímaly o přírodu a svět kolem nich.

ANDREA MATYSOVÁ
vedoucí učitelka jeslí
ANDREA MATYSOVÁ
vedoucí učitelka jeslí
Již při studiu jsem se začala věnovat dětem a na střední ekonomické škole jsem vedla taneční lekce ve volnočasovém zařízení. Také jsem od dob svého dospívání velmi ráda hlídala své sestřenice a bratrance od věku několik málo měsíců. Rozhodla jsem se, že se chci dětem věnovat pracovně na plný úvazek a na profesionální úrovni. A tak jsem si doplnila vzdělání v oboru. Svůj volný čas trávím nejraději s rodinou, přáteli a mým milovaným čtyřnohým kamarádem.

JANA KOUKALOVÁ
asistentka pedagoga
JANA KOUKALOVÁ
asistentka pedagoga
Děti miluji a při práci čerpám i z osobních zkušeností s výchovou svého sedmiletého syna. V době dospívání jsem začínala s hlídáním dětí, později jsem získala vzdělání v oboru asistent pedagoga. Věnovala jsem se péči o seniory a praxi mám i ze speciální třídy mateřské školy, kde jsem pracovala s dětmi s různými poruchami. Díky rokům strávených v zahraničí mluvím plynně anglicky. Při péči o děti uplatňuji pozitivní, respektující a individuální přístup. Volný čas trávím nejraději se synem a naším pejskem v přírodě. Také spolu objevujeme umění a historii v muzeích a na výstavách.

PETRA MAJEROVÁ
asistentka pedagoga
PETRA MAJEROVÁ
asistentka pedagoga
Jsem maminkou malého rošťáka, který mě obohacuje a inspiruje každým dnem. Již během studia sociální práce na VOŠ a VŠ jsem byla v kontaktu s dětmi, zejména v rámci školní praxe. Dále jsem vedla taneční kroužky pro mládež, pracovala v dětské skupině a mateřském centru. Aktuálně studuji předškolní pedagogiku a snažím se vzdělávat prostřednictvím různých pedagogických kurzů a jsem logopedickým asistentem. Mám ráda hlavně tanec, ale také hudbu a výtvarné činnosti, které se snaží zapojovat při práci s dětmi. Při práci se řídím mottem „Nejen my učíme děti, ale i děti učí nás“.

TAYLOR LEWIS
asistentka pedagoga
TAYLOR LEWIS
asistentka pedagoga
Jmenuji se Taylor a pocházím z Kalifornie v USA. Na University of California, Santa Barbara jsem studovala obor psychologie a získala bakalářský titul. Poté jsem se přestěhovala do Prahy, kde žiji od roku 2019. Jsem z velké rodiny a nejstarší ze třech sourozenců. Co se týká mé praxe s dětmi, mám zkušenosti s hlídáním dětí. Děti mi do života přináší energii a radost, což je důvod, proč s nimi chci pracovat a věnovat se jim. Naplňuje mě děti učit, vést, vnímat a pozorovat, jak se rozvíjejí, rostou a jsou zvídavé. To vše je pro mne velmi obohacující a stejně jako já se snažím učit je, ony učí mě. Děti jsou pro nás všechny velkou inspirací a každý den nám připomínají, abychom byli stejně přítomní, hraví a upřímní, jako jsou ony.

DOMINIKA PEKÁRKOVÁ
chůva v jeslích
DOMINIKA PEKÁRKOVÁ
chůva v jeslích
Pocházím z velké rodiny a již od mala jsem tak měla možnost trávit čas s dětmi a sbírat cenné zkušenosti. Období narození a péče o mou dceru mi znovu připomnělo, že svět dětí mi do života přináší velý smysl a radost. Během mateřské dovolené jsem se proto zapojila do lesního klubu a pomáhala tvořit venkovní aktivity pro děti. Jsem certifikovanou chůvou a lektorkou jógy pro dospělé i děti. Neustále se v práci s dětmi vzdělávám, prošla jsem kurzy metodiky cvičení s dětmi, asistenta pedagoga a nenásilné komunikace. Čas strávený s dětmi je pro mě synonymem kreativity, tvoření a pozitivní energie

JITKA HADRAVOVÁ
hospodyně
JITKA HADRAVOVÁ
hospodyně
Jsem matkou již dospělé dcery, ale doba, kdy jako malá objevovala svět, byla nejkrásnější. A to je důvod, proč čtyři a půl roku pracuji pro ty nejmenší a jsem mezi nimi šťastná. Ve volném čase čtu, pěstuji orchideje, v létě na chalupě bylinky a toulám se po lese.

NIKOLETA DEMČÁKOVÁ
pomocná asistentka
NIKOLETA DEMČÁKOVÁ
pomocná asistentka
Jsem původem ze Slovenska a do Prahy jsem přijela v roce 2016. Momentálně dokončuji své studium oboru psychologie na University of New York Prague. V rámci odborné stáže ve školce EduArt jsem zjistila, že práce s dětmi je to, co mě v životě naplňuje. Děti jsou pro mě zdrojem nekonečné energie, pozitivity a tvořivosti, protože každý den strávený s nimi je jedinečný. K mým zálibám patří kreslení, focení, čtení knih a procházky s mým pejskem.

ANTONÍNA ŠESTAKOVÁ
pomocná asistentka
ANTONÍNA ŠESTAKOVÁ
pomocná asistentka
Od malička jsem snila o tom, že se stanu učitelkou. Vystudovala jsem Vysokou školu pedagogickou učitelství pro 1. stupeň ZŠ. Studium mě natolik uchvátilo, že jsem se začala hlouběji zajímat i o dětskou psychologii, která je mým koníčkem. Po studiu jsem pracovala jsem jako učitelka na základní škole. Výchova a práce s dětmi mě naplňuje a provází po celý život a k dětem mám velmi přátelsky vztah. Ráda hraji na klavíru, tvořím a čtu.

MILUŠE ŘEHÁKOVÁ
chůva v jeslích
MILUŠE ŘEHÁKOVÁ
chůva v jeslích
Jsem maminka dvou dětí. Péče o děti a čas strávený s nimi mě provází životem, baví mě a těší . Při studiu sociální práce na vyšší odborné škole jsem vykonávala praxi v mateřské školce a dalších zařízeních pomáhajících dětem. Dále jsem pracovala jako chůva v rodinách či dětských koutcích. Zkrze výše uvedené zkušenosti jsem zjistila, že studium oboru předškolní a mimoškolní pedagogiky, je mi nejblíže a vidím v něm svou budoucnost. Ráda se průběžně vzdělávám v dalších oblastech péče a práce a detmi.