29 listopadu, 2018

LIDÉ PRAHA 2

RADKA WIRTHOVÁ

ředitelka

RADKA WIRTHOVÁ

ředitelka

Absolvovala jsem na Katedře primární pedagogiky Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy. Práce s dětmi mě těší už devět let. Starala jsem se o děti v jeslích, učila na základní škole a působila jako ředitelka ve škole mateřské. Díky své praxi v oblasti vzdělávání vím, že jsem na správném místě a moje práce má smysl. Volný čas ráda trávím s rodinou a přáteli, cestuji a hraji na klavír.

IDA SMÉKALOVÁ

provozní manažerka

IDA SMÉKALOVÁ

provozní manažerka

Vystudovala jsem Fakultu humanitních studií Karlovy Univerzity v oboru Občanský sektor. Jsem matka dvou kluků a manažerka. V rámci profesní dráhy jsem řídila zejména projekty v oblasti vzdělávání. Ráda pracuji pro děti i s dětmi, vedla jsem soukromé jesličky a jsem atestovaná chůva. Dělám právě to, co dělám, protože mě baví smysluplná práce. , chodím do přírody a trávím čas s rodinou a přáteli.

ESTER KAŠTÁNKOVÁ

učitelka

ESTER KAŠTÁNKOVÁ

učitelka

Práci s dětmi různých věkových kategorií se věnuji již 7 let. Vystudovala jsem předškolní a mimoškolní pedagogiku a učila jsem děti ve školkách i na základní škole. Mám zkušenosti s vedením zájmových aktivit jak v České republice, tak z Anglie. K dětem uplatňuji trpělivý, respektující přístup a vnímám trávení času s nimi jako vzájemně obohacující. Mým největším zájmem je hudba, zejména hra na klavír a flétnu.

MICHAL KŘÍSTEK

učitel

MICHAL KŘÍSTEK

učitel

Od dětství jsem se pohyboval v hudebním prostředí. Vystudoval jsem hudební gymnázium a Pražskou konzervatoř obor zpěv a působil jako operní sólista. Se synovým vstupem do lesní školky jsem měl možnost tam působit jako dobrovolník. Zjistil jsem, že jsem mnohem šťastnější u dětí, než v divadle. Doplnil jsem si vzdělání a působil též jako zástupce ředitelky. Vytvořil jsem celoroční vzdělávací systém etikety pro děti předškolního věku. Mojí vášní krom hudby jsou knihy zejména pak beletrie, filozofie, psychologie a politika.

SARAH TULLY

učitelka

SARAH TULLY

učitelka

Ahoj, jmenuji se Sarah a jsem s původem z Colorada v USA. V České republice žiji od roku 2013 a mám velké štěstí, že ji mohu nazvat svým domovem. Po ukončení vysokoškolského studia lingvistiky jsem pokračovala ve studiu World Englishes, TEFL a TESOL se zaměřením na děti a mladé studenty. Děti tady v Praze učím už sedm let a stále mě to neomrzelo. Ve svém volném čase si ráda čtu pod širým nebem ve všemožných pražských parcích, chodím na túry se svým psem Charliem (napůl Beagle / napůl jezevčík) a vyrábím keramiku.

ANDREA MATYSOVÁ

asistentka pedagoga

ANDREA MATYSOVÁ

asistentka pedagoga

Již při studiu jsem se začala věnovat dětem a na střední ekonomické škole jsem vedla taneční lekce ve volnočasovém zařízení. Také jsem od dob svého dospívání velmi ráda hlídala své sestřenice a bratrance od věku několik málo měsíců. Rozhodla jsem se, že se chci dětem věnovat pracovně na plný úvazek a na profesionální úrovni. A tak jsem si doplnila vzdělání a stala jsem asistentkou pedagoga. Svůj volný čas trávím nejraději s rodinou, přáteli a mým milovaným čtyřnohým kamarádem.

JANA KOUKALOVÁ

asistentka pedagoga

JANA KOUKALOVÁ

asistentka pedagoga

Děti miluji a při práci čerpám i z osobních zkušeností s výchovou svého sedmiletého syna. V době dospívání jsem začínala s hlídáním dětí, později jsem získala v oboru asistent pedagoga. Věnovala jsem se péči o seniory a praxi mám i ze speciální třídy mateřské školy, kde jsem pracovala s dětmi s různými poruchami. Díky rokům strávených v zahraničí mluvím plynně anglicky. Při péči o děti uplatňuji pozitivní, respektující a individuální přístup. Volný čas trávím nejraději se synem a naším pejskem v přírodě. Také spolu objevujeme umění a historii v muzeích a na výstavách.

PETRA MAJEROVÁ

asistentka pedagoga

PETRA MAJEROVÁ

asistentka pedagoga

Jsem maminkou malého rošťáka, který mě obohacuje a inspiruje každým dnem. Již během studia sociální práce na VOŠ a VŠ jsem byla v kontaktu s dětmi, zejména v rámci školní praxe. Dále jsem vedla taneční kroužky pro mládež, pracovala v dětské skupině a mateřském centru. Aktuálně studuji předškolní pedagogiku a snažím se vzdělávat prostřednictvím různých pedagogických kurzů a jsem logopedickým asistentem. Mám ráda hlavně tanec, ale také hudbu a výtvarné činnosti, které se snaží zapojovat při práci s dětmi. Při práci se řídím mottem „Nejen my učíme děti, ale i děti učí nás“.

TEREZA TYBURCOVÁ

asistentka pedagoga

TEREZA TYBURCOVÁ

asistentka pedagoga

Má láska a vztah k dětem začala již v čase, kdy jsem byla skautská vedoucí a kromě vztahu s přírodou jsem si díky tomu vybudovala i vřelý vztah ke hře jako takové. Miluji dětskou opravdovost, bezprostřednost a nevyčerpatelnou energii. V době studia na Pedagogické fakultě na Univerzitě Karlově jsem měla možnost studovat a pracovat s dětmi v USA. Mám také zkušenosti na pozici třídní učitelky, učitelky odborných předmětů, asistentky pedagoga a vychovatelky, ale vždycky mě to táhlo spíše k mladším dětem a menším kolektivům. Mimo to mám také ráda focení přírody, výtvarné umění, vaření a pečení a také ráda improvizuji při hře na housle, flétnu či zpěvu nebo tanci.

ADÉLA STEJSKALOVÁ

logopedka

ADÉLA STEJSKALOVÁ

logopedka

Jako malá jsem chtěla být učitelkou, ale při studiu jsem se dostala k logopedii, která mě uchvátila. Spojuje vše, co mám ráda: práci s dětmi, pocit, že předávám něco hezkého, a že někomu pomáhám. Většina lidí má logopedii spojenou s příjemnými vzpomínkami, jako místo, kam si chodili hrát, a tak to má podle mě být. Absolvovala jsem obor psychologie a speciální pedagogika na Univerzitě Karlově. Mám moc ráda zvířata a přírodu. Doma chovám 4 osmáky degu, což jsou neskutečně zábavní tvorečkové a dobří kamarádi.

JITKA HADRAVOVÁ

hospodyně

JITKA HADRAVOVÁ

hospodyně

Jsem matkou již dospělé dcery, ale doba, kdy jako malá objevovala svět, byla nejkrásnější. A to je důvod, proč čtyři a půl roku pracuji pro ty nejmenší a jsem mezi nimi šťastná. Ve volném čase čtu, pěstuji orchideje, v létě na chalupě bylinky a toulám se po lese.

IRINA DUJAKOVIČOVÁ

pomocná asistentka

IRINA DUJAKOVIČOVÁ

pomocná asistentka

Ačkoliv jsem jedináček, s dětmi jsem čas trávila neustále díky široké rodině, z níž pocházím. Již od útlého věku k nim mám silné pouto, ráda se o ně starám a provázím je prvními roky života. Již od dob dospívání, jsem často děti hlídala a při vysoké škole se péči o ně věnuji každodenně. Tato práce mě velmi naplňuje, přináší mi mnoho radosti a já tu radost ráda vracím dětem zpět. Před nástupem do školky EduArt, jsem byla přesvědčená, že chci mít v budoucnu jen jedno dítě, ale po pár měsících ve školce jsem změnila názor a určitě jich chci mít více. Mezi mé zájmy patří filozofie, jazyky a cestování.

ANTONÍNA ŠESTAKOVÁ

pomocná asistentka

ANTONÍNA ŠESTAKOVÁ

pomocná asistentka

Od malička jsem snila o tom, že se stanu učitelkou. Vystudovala jsem Vysokou školu pedagogickou učitelství pro 1. stupeň ZŠ. Studium mě natolik uchvátilo, že jsem se začala hlouběji zajímat i o dětskou psychologii, která je mým koníčkem. Po studiu jsem pracovala jsem jako učitelka na základní škole. Výchova a práce s dětmi mě naplňuje a provází po celý život a k dětem mám velmi přátelsky vztah. Ráda hraji na klavíru, tvořím a čtu.

MILUŠE ŘEHÁKOVÁ

pomocná asistentka

MILUŠE ŘEHÁKOVÁ

pomocná asistentka

Jsem maminka dvou dětí. Péče o děti a čas strávený s nimi mě provází životem, baví mě a těší . Při studiu sociální práce na vyšší odborné škole jsem vykonávala praxi v mateřské školce a dalších zařízeních pomáhajících dětem. Dále jsem pracovala jako chůva v rodinách či dětských koutcích. Zkrze výše uvedené zkušenosti jsem zjistila, že studium oboru předškolní a mimoškolní pedagogiky, je mi nejblíže a vidím v něm svou budoucnost. Ráda se průběžně vzdělávám v dalších oblastech péče a práce a detmi.